O le a le lace luma wigs ma pe faʻafefea ona filifili le lace pito i luma wigs sili?

O le a le lace luma wig?o le wig pito i luma o le iunite lea o loʻo i ai le lane i luma.Pe a talanoa ma lelauulu tagata lace wigs pito i luma, O ituaiga sili ona lauiloa o 13 * 4 lace wigs ma 13 * 6 lace wigs.O le Lace frontal wigs o se tasi lea o wigs sili ona faigofie e faʻapipiʻi mo tagata amata e ofuina.Afai e te fou i lauulu lauulu tagata, o lenei tusiga o le a fesoasoani ia te oe e te iloa ai le sili ona lelei wigs

Mai lenei ata, e mafai ona tatou iloa o le lane luma wig suisui i le 13x6 inisi lane po o le 13x4 inisi lane i le lima, mai le taliga i le taliga e 13 inisi ma mai le muaulu i luga o le 6 inisi po o le 4 inisi, e oo atu i le lane luma. wig e te filifilia o le 13x6 lace luma wig po o le 13x4 lace wig.Vagana ai le vaega lane, o le isi vaega o le lace frontal wig e faia e masini.

talafou1

O le a le aoga o le lace front wig

1. Laulu Laulu Le Vaaia
Lace frontal wigs o le filifiliga sili lea mo se lauulu faʻanatura.E foliga mai o foliga o le ulu ma le lauulu, ma e faigofie ona e faʻapipiʻiina e pei o lou lava lauulu.O se laina lauulu muamua e mafai ai ona e ofuina e aunoa ma le lauulu pepe e sili atu le natura.
2. Sili atu mama ma mafanafana
O a matou lace frontal wigs e faia i le lauulu o le tagata moni, 100% Remy lauulu tagata poʻo le taupou lauulu tagata, e maloloina ma mama, e mafai ona tuʻuina atu ia te oe se lauulu masani.O lauulu uma e suʻiina i lima, e faʻalelei e ofuina.Afai e te le manaʻo e mamafa ma faʻalavelave lou lauulu e ofuina, o la matou wig faʻaofuofu lima o se filifiliga lelei.

3. Breathable ma tumau
Afai e te manaʻo e ofuina e fai uma au faʻamalositino masani, 13x6 lace front wigs poʻo 13x4 lace front wigs o le a avea ma se filifiliga lelei, o ia mea uma e lua e faia i lima e mafai ona fesoasoani ia te oe e fatuina foliga o le tuputupu ae o lauulu masani i luga o lau laina lauulu.

4. Lace wigs taugofie
O le lace wig taugofie nai lo le lace atoa lauulu lauulu tagata.O le lace front wig e faauo mo tagata e utiuti tupe nai lo lace wigs atoa.Ma 13x4 lace frontal tau e sili atu le tauvaga nai lo 13x6 lace luma wigs, o se lace wig taugofie.Ona o le lane i le va o le muaulu ma le pito i luga e ese, e mafai ona e tusa ai ma lenei mea e filifili ai le lace frontal wig e te manaʻo ai.

5. Lace wigs pito i luma o wigs sili ona faigofie e fai
O le lace wig i luma e mafai ai ona e suia saoloto lau vaeluaga i le pito i luga pito i luma e pei o le 13x 6 e foliga pei o le vavaeina o lauulu o Kim K., ma e mafai ai foi ona e selu uma lou lauulu i tua i ou foliga.


Taimi meli: Mati-26-2022